پودینگ گلابی شکلات Squidgy


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1399
بازدید : 196
نویسنده : عماد

روش

    اجاق گاز را به پنکه / گاز 190C / 170C 5 گرم کنید. ظرفی با ضخامت 20 ow 30 سانتی متر کم عمق چربی را چرب کنید. کره را در یک قابلمه بزرگ بریزید و روی حرارت کم قرار دهید تا فقط ذوب شود. کره را از روی حرارت برداشته و درون شکر هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

    تخم مرغ ها را در یک کاسه بزرگ با هم چفت کنید. به تدریج تخم مرغ ها را به کره و شکر اضافه کنید ، و با یک قاشق چوبی در بین هر افزودنی خوب ضرب و شتم کنید. آرد و پودر کاکائو را روی مخلوط تخم مرغ ریخته و سپس با یک قاشق چوبی به سختی ضرب کنید تا کاملاً ترکیب شود.

    داخل قلع یا ظرف آماده شده بریزید و گلابی ها را داخل خمیر شکلات حلقه کنید. شکلات ها را روی یک تخته قرار داده و با یک چاقوی بزرگ به قطعات تقریباً 1.5 سانتی متر برش دهید. تکه های شکلات را روی خمیر پراکنده کنید و در صورت تمایل بادام را بپاشید. در این مرحله می توان یخ زد.

    در مرکز اجاق گاز به مدت 30 دقیقه یا تا زمانی که مخلوط روی سطح پوسته پوسته شود ، بپزید و داخل آن به آرامی پخته شود. اجازه ندهید که بیش از حد چاق شود ، زیرا کیک به جای اسفنج در مرکز تبدیل به اسفنجی می شود. گرم را با بستنی یا بستنی سرو کنید



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com